Třída Markéty Svobodové - 2. třída

Domácí úkoly

Úkoly na prázdniny:

  • napsat někomu ze třídy pozdrav (pohled nebo dopis)
  • přečíst alespoň 1 knížku
  • prázdninový deník

..... a nezapomenout násobilku :-).

Pro rodiče

Milí rodiče,
ráda bych Vám touto cestou vyjádřila poděkování za uplynulý školní rok - velmi si vážím Vaší důvěry, podpory a pomoci.
Přeji Vám všem krásné léto a budu se těšit opět na viděnou v příštím školním roce.
Markéta Svobodová
 

Týdenní plán

Plán učiva na týden 25. - 29. června

 

Český jazyk

Čtení / psaní

Matematika

Ostatní

Pondělí

Psaní adresy a pozdravu

Reflexe a sebehodnocení

 

Titulní strana vlastní "knížky".

Úterý

Princ Kaspian - film X kniha

 

 

 

Středa

Výlet - zámek Mníšek pod Brdy

 

 

 

Čtvrtek

Prázdninové plány

Autorské čtení

Návštěva kavárny "Na půdě"

 
 Pátek

Slavnostní vydání vysvědčení

 

 

 

 

Plán akcí

Letní prázdniny - 2.7. - 31.8.2018

Školní rok 2018/2019 začne 3.9.2018

od 6. 9. do 8. 11.  - Plavecký výcvik v příbramském bazénu - každý čtvrtek od 11 do 12.30

10. - 14. 9. - Vícedenní školní výlet -  Bohutín

19. 9. - Péče o zoubky - děti si mají s sebou vzít svůj kartáček na zuby

 

 

 

 

 

Rozvrh

 

8.30-9.15

9.30-10.15

10.35-11.20

11.30-12.15

12.25-13.10

Pondělí

 

ČJ

MAT

TV

TV

ČJ

Úterý

 

MAT

VV

ČJ

AJ

12.45

Středa

 

ČJ

MAT

PRV

ČJ

 

Čtvrtek

 

ČJ

MAT

PRV

AJ

ČJ

12.45

Pátek

 

ČJ

MAT

AJ / ČJ

HV

 

Paní učitelka

marketa_vyrez

Markéta Svobodová

Profesní portfolio:
Vystudovala jsem Pedagogickou fakultu UK v Praze, obor učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Učila jsem na základní škole v Praze, Staré Huti i obou dobříšských školách. V rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků jsem měla možnost vyškolit se např. v genetické metodě čtení, absolvovala jsem kurz Čtením a psaním ke kritickému myšlení a kurz a následnou letní školu matematiky podle profesora Hejného, což jsou přístupy, které jsou mi velmi blízké.

Co je pro mě při práci důležité:
Při své práci považuji za důležité budování a posilování dobrých vztahů, pozitivní přístup, radost, nadšení, vytvoření bezpečného prostoru pro sdílení toho, čím žijeme. Preferuji aktivní učení, snažím se vycházet ze zkušeností dětí, které se vzájemně obohacují tím, co každé z nich zná, ví nebo umí a na tom stavíme dál, objevujeme svět společně. Vedu děti k aktivitě, kreativitě a spolupráci. Nezbytná je pro mě také otevřená komunikace a spolupráce s rodiči a celkově příznivé klima školy.

Fotogalerie

Zpět