Domácí úkoly

Písemné domácí úkoly:

Na úterý - český jazyk - pracovní sešit s. 19, cv. 2

Na středu - matematika - pracovní sešit s. 13, cv. 7 dokončit

Na čtvrtek -český jazyk - pracovní sešit s. 22, cv. 1

Na pátek - matematika - pracovní sešit s. 14, cv. 5 dokončit

+ napsat min. jeden zážitek do deníku

Na pondělí 15.10. budou děti potřebovat noviny. Možno i letáky, ale pouze ty na novinovém papíře. Případně i papírové kuchyňské utěrky. Budeme kašírovat 🙂

Pro rodiče

Tak sotva jsem smazala informaci o vších, už se nám zase ty potvory objevily - prosím, znovu zkontrolujte svým dětem vlasy. Děkuji.
 
Děti dostaly v pátek domů měsíční hodnocení za září - prosím, projděte si ho s nimi a věnujte pozornost i jejich vlastnímu sebehodnocení.
 
Prosím, ověřte, zda vaše dítě má ve škole lepidlo - více dětí říká, že ne.... prosím, aby bylo podepsané. Děkuji.
 
Děti si mají dokončovat své knížky, které začaly vyrábět při besedě se Sylvou Francovou - mohou i ve škole.
 
Co připravit do 3. třídy:
- Penál - do něj ořezané trojhranné pastelky min. v základních barvách, 2-3 obyč. tužky, 2 pera, gumu, nůžky, krátké pravítko.
- Fixu, kterou se dá psát na "mazací tabulku" - modrou nebo černou
- Výtvarné potřeby - lepidlo. Kdo v minulém roce neměl, tak doplnit pláštík (zástěru nebo staré triko), olejové pastely Maped a vodovky
- Přezůvky do školy (lépe bez suchého zipu - ničí nám koberec)
- Malý ručník s poutkem
- Krabici papírových kapesníků
- Sešit na "Zážitkový deník" - jakýkoli linkovaný sešit A5, do kterého si budou děti zapisovat své zážitky
- Věci na tělesnou výchovu děti budou potřebovat až po skončení plaveckého výcviku
- Vítány jsou papíry na kreslení či kopírování
 
Plavecký výcvik v příbramském bazénu - od 6. 9. do 8. 11. -  děti budou potřebovat potvrzení o zdravotní způsobilosti (to stejné, které budou mít i na adaptační kurz), plavky, ručník, tekuté mýdlo a u děvčat velice doporučuji koupací čepici. Plavecký výcvik je v rámci osnov tělesné výchovy, takže děti budou mít po dobu jeho trvání upravený rozvrh. 
Po dobu plavání také počítejte s pozdější dobou čtvrtečního konce vyučování - předpokládám cca ve 13.30.
 
 
 
 
 

Týdenní plán

Plán učiva na týden 8. - 12. října

 

Český jazyk

Čtení / psaní

Matematika

Ostatní

Pondělí

Souvětí, větný vzorec - PS s. 19

 

Písemné sčítání - přechod přes desítku - PS 13/7 část

Výstaviště, mince

VV - Továrna na ....

Úterý

Opakování - souvětí - PL

Čtenářská lekce - "Název knihy"

Písemné sčítání - do ŠS

Rodokmen - uč. s. 16, PS 13/10

PRV - Zemský povrch. Mapy.

Středa

Diktát.

Význam slova - PS s. 22

Čtenářská dílna - Název knihy

Pavučiny

 

Čtvrtek

Slova nadřazená, podřazená a souřadná 

 

Indické násobení - uč. s. 17, PS 14/5 část

Plavání
 Pátek Slova nadřazená, podřazená a souřadná - PS s.23 

 

Indické násobení

HV

 

Plán akcí

od 6. 9. do 8. 11.  - Plavecký výcvik v příbramském bazénu - každý čtvrtek od 11 do 12.30

22. 10. - Výstava v galerii DOX - Praha

24. 10.  - celoškolní projekt "100 let republiky"

14. 11. - "Tučňáci v Rudolfinu" - Praha

19. 11. - celoškolní projekt k 17. listopadu

12. - 23. 11. - čtvrtletní konzultace ve třech

17. 12. - vánoční dílny

18. 12. - Vánoční divadlo - od 17 hodin

20. - 21. 12. - ředitelské volno

21. - 25. 1. - společné třídní schůzky (den upřesním)

4. - 8. 2. - celoškolní výjezd na Horskou Kvildu

8. - 17. 4. - třičtvrtletní konzultace ve třech

17. 4. - velikonoční dílny

24. 4. - celoškolní projekt ke Dni Země

 

 

 

 

 

 

Rozvrh

 

8.30-9.15

9.30-10.15

10.35-11.20

11.30-12.15

12.25-13.10

Pondělí

 

ČJ

MAT

VV

AJ

Úterý

 

ČJ

MAT

ČJ

PRV

PRV

Středa

 

ČJ

MAT

TV

TV

         AJ

Čtvrtek

 

ČJ

MAT

ČJ

ČJ

 

Pátek

 

ČJ

AJ

MAT

HV

 

Paní učitelka

marketa_vyrez

Markéta Svobodová

Profesní portfolio:
Vystudovala jsem Pedagogickou fakultu UK v Praze, obor učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Učila jsem na základní škole v Praze, Staré Huti i obou dobříšských školách. V rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků jsem měla možnost vyškolit se např. v genetické metodě čtení, absolvovala jsem kurz Čtením a psaním ke kritickému myšlení a kurz a následnou letní školu matematiky podle profesora Hejného, což jsou přístupy, které jsou mi velmi blízké.

Co je pro mě při práci důležité:
Při své práci považuji za důležité budování a posilování dobrých vztahů, pozitivní přístup, radost, nadšení, vytvoření bezpečného prostoru pro sdílení toho, čím žijeme. Preferuji aktivní učení, snažím se vycházet ze zkušeností dětí, které se vzájemně obohacují tím, co každé z nich zná, ví nebo umí a na tom stavíme dál, objevujeme svět společně. Vedu děti k aktivitě, kreativitě a spolupráci. Nezbytná je pro mě také otevřená komunikace a spolupráce s rodiči a celkově příznivé klima školy.

Fotogalerie

Zpět
« 1 z 2 »